piątek, 12 kwietnia 2013

Nowy eksperyment.

Chyba powoli uzależniam się od blogowania. Właśnie założyłam kolejnego bloga. Bloga motywacyjnego. Jakby trzy mi nie wystarczyły. *
Powiem szczerze, że nawet nie zniechęca mnie fakt, że prawie nikt ich nie czyta. Heh. Minęły te stare dobre czasy względnej popularności.

"Ogarnij się!" jest takim moim małym eksperymentem. Niebezpośrednim przeniesieniem w internetową czasoprzestrzeń moich zapisków z tzw. "ZESZYTU WYZWAŃ I OSIĄGNIĘĆ". O co dokładnie chodzi? Ponieważ ciągle mam wrażenie, że niewiele mi w życiu wychodzi, jakiś czas temu zaczęłam zapisywać sobie każdy najmniejszy sukces. Piszę o wszystkim, co udaje mi się zrobić danego dnia czy tygodnia. Przy okazji stawiam sobie proste zadania i spisuję krótkoterminowe plany. Które wykonuje bez mrugnięcia okiem:) Niesamowite, jak takie podsumowania pozytywnie oddziaływają na samopoczucie. Każdemu radzę spróbować. A na razie zapraszam na swoją stronę: Ogarnij się!

* ponieważ moje wpisy zawierały głównie zdjęcia, czasami jakieś luźne przemyślenia, zadania lub notki, blog przeniosłam na ZUPĘ - do znalezienia pod tym adresem: http://motivate-me.soup.io/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz