wtorek, 30 września 2014

Dookoła Europy.

Ostatnio podjęłam decyzję: chcę zwiedzić świat. Niezależnie ile czasu mi to zajmie, pragnę poznać naszą piękną planetę. Zaczynam od Europy. ;)
W zależności od dostępności czasu i pieniędzy latam po Starym Kontynencie. Podróże spisuję. Dlaczego nie miałabym moimi spostrzeżeniami podzielić się z Wami? Nie mogę znaleźć powodu. Postanowiłam więc przelewać moje myśli, historie, anegdotki na karty tego bloga. Część będzie w formie pamiętnika, część pozostanie jak w oryginalnych zapiskach dziennikiem, niektóre podróże spróbuję ująć w kształt przewodnika-poradnika. Ostatecznie pewnie wyklaruje się forma, w której czuję się najlepiej.
Na początek dwa wpisy o szwedzkim Goteborgu. Miłego zwiedzania.

P.S. Ostatnio w moje ręce wpadła lista "najtańszych" stolic Europy. Wcale interesujących :) Część z nich już widziałam, część na mnie wciąż czeka. I, mam nadzieję, się doczeka :P Całą listę można znaleźć na stronie: Fly4Free.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz