wtorek, 9 lutego 2016

5. dzień ćwiczeń.

Cztery dni wytrzymałam. Bolą mnie łydki. Gdy się śmieję, to piecze mnie brzuch. Pośladków i ud jeszcze nie czuję, ale dziś mam zamiar nad tym popracować. Oba treningi robiłam już wcześniej. Teraz chcę popracować nad techniką. I się nie zniechęcić :P Na pierwszy ogień 10 minut męki z Kelli. A następnie piłka.

10 Minute Workout for Butt and Thighs


Uwaga! Drugie i trzecie ćwiczenie są zamienione miejscami. Najpierw jest martwy ciąg, a następnie wykroki.

I kolejne 20 minut z piłką.

Total Body Exercise Ball Workout Video - Express 10 Minute Physioball Workout Routine

CAŁOŚĆ POWTÓRZONA DWA RAZY! DLA UTRWALENIA :)

Dziś było już dużo lepiej z równowagą. Prostowanie tułowia z zablokowaniem stóp daje radę :) Ale squaty przy ścianie zabolały :P

Pamiętajcie o rozgrzewce na początku i rozciąganiu po zakończeniu ćwiczeń! Przykładowy zestaw:

CALORIE BURNING CARDIO WARM UP

TOTAL BODY COOLDOWN

Powodzenia. A ja lecę dobierać zestaw na jutro :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz