poniedziałek, 8 lutego 2016

Akcja motywacja dzień 4.

Haha. Zrobi się zaraz nudno z wyliczaniem tych dni. A to dopiero początek. Poniżej plan na dziś. Ponownie skupię się na górnych partiach ciała i zajmę się brzuszkiem :P A cały trening to tylko 50 minut :)

Na początek świetny zestaw na ramiona, barki i grzbiet. Plus 60-sekundowe wstawki cardio. Nie wiem, jak Kelli to robi - ale jej ciężarki ważą nawet do 2x7 kg!!!! Ja przy dwóch kilogramach wymiękam. :P

Upper Body Superset Workout with Fat Burning Cardio Intervals - Arm, Chest, Back & Shoulder Workout (37 min)


Trening zawiera rozgrzewkę i cooldown. Ze względu na obiecane samej sobie brzuszki zrezygnowałam z ostatnich pięciu minut rozciągania i przeszłam do poniższego 10 minutowego treningu.

10 Minute Abs Workout - Pilates Abs Burner Obiecane brzuszki! Jest lekko i przyjemnie. :)


Na sam koniec rozciąganie. Ja wykorzystałam 5 minutowy zestaw ćwiczeń z pierwszego filmiku, a na deser to: *KLIK*

Powodzenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz