niedziela, 7 lutego 2016

Akcja Motywacja dzień trzeci.

Zestaw ćwiczeń na dziś (prawie godzina treningu, pół na pół: cardio i siłowego)

At Home Cardio Workout to Burn Fat and Tone - program zawiera 3 minutową rozgrzewkę (24 min)


Zestaw nie jest skomplikowany. Jedyną trudność sprawiło mi ostatnie ćwiczenie - podejrzewam, że to ze względu na znaczny zanik moich mięśni grzbietu i brzucha. 

Po tym treningu zalecane są ćwiczenia wzmacniające. A za przykład podany poniższy trening. Proszę bardzo:

Total Body Strength Training with Dumbbells  - będą potrzebne ciężarki (ja mam 2 x 1,5kg, na początek wystarczające), trening nie zawiera rozgrzewki (ale po 20 minutach cardio nie jest już potzrebna) (27min)


W tym zestawie o dziwo najwięcej problemów sprawiły mi wykroki. Dodałam tez serię brzuszków. A co tam! :P

Powodzenia!

Plan na jutro już jest. Jak tylko go zrealizuję, wrzucę tutaj. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz